sobota 22. února 2014

ESSENCE part 2 - "oční stíny"


 Tyhle oční stíny jsou další věcí, kterou jsem si odnesla z výprodeje a jenom mě utvrdily v tom, že Essence vážně asi není kosmetika pro mě a jsem ráda, že jsem za ně nedala víc, než těch 30,-Kč.


Možná se divíte, proč v nadpisu je pojem oční stíny v uvozovkách. Jednoduše proto, že tomuhle se opravdu nedá říkat oční stíny. Rozjasňovač, možná.


Odstín 58 Cappucino, please! se navenek tváří strašně hezky. Zkrátka jako pěna od cappucina se silným shimmerem.

Bohužel tohoto odstínu na vašem víčku nedosáhnete, ani kdybyste se na hlavu stavěli. Jediné co vidím, že stříbrný-zlatý (?) shimmer, který jde vidět jen na přímém světle.



Pro srovnání jsem vedle něj čmárla i třpytivým stínem od Dermacolu a jen hleděla na ten rozdíl.




Když to shrnu, jsou to dobré "stíny" na rozjasnění, oživení vašeho makeupu. Plánuji je využívat jako rozjasňovač, nebo v létě jako nenápadné stíny.


Žádné komentáře:

Okomentovat