neděle 9. února 2014

ESSENCE STAYS no matter what voděodolné tekuté linky



Essence právě obměňuje sortiment a tak ani mne, neminul obří výprodej, bohužel ani v jedné drogerii (obešla jsem tři) jsem nenašla voděodolný fix na oči, a tak jsem aspoň popadla tyto linky a neutrální stíny.


Tekuté linky používám poslední dobou poměrně často - téměř každý den, a tak už mi nanesení trvá jenom chviličku. Ne však s těmito. Jsem zvyklá, že orámuju vrchní řasy, udělám ocásek, spojím, případné nedokonalosti setřu olejovou tyčinkou a hotovo. Jenže! Tyto linky jsou neuvěřitelně náchylné vůči setření. Takže, když objedete okraj olejovou tyčinkou, opadnou kousky linky. To se však děje po dobu celého dne, i když se linek nedotýkáte, nehýbáte se , nedýcháte. Takže na konci dne mají linky podivný rozdrobený tvar.
Co se týká aplikace, tak ta je vcelku v pohodě, teda pokud to dáte na první pokus a po chvilce ji obtáhnete.




Na závěr bych však chtěla upozornit na to, že v jedné věci linky obstojí a to ve voděodolnosti. Takže když se vám linky rozdrolí, neumyjete je vodou (avšak bez problému je oddrolíte prstem). 

Při odličování mi zase docela vadí, že linky utvoří malinké černé hrudky, které škrábají.








Žádné komentáře:

Okomentovat