neděle 2. února 2014

Zmatená z Tety aneb Super akce na Longlasting rtěnky od Dermacolu

Až donedávna (do minulého týdne)  byla Teta moje nejoblíbenější drogerie. Co se změnilo? Jejich letákové akce!


Jakmile jsem spatřila v letáku akci na nové Longlasting rtěnky od Dermacolu, celá natěšená jsem letěla do nejbližší Tety. Jaké bylo mé překvapění, když si zde rtěnky vesele stály, sice s 30% slevou, avšak původní cenou vyšší než v letáku, takže místo krásných 89,- Kč vycházely na cc 111,-. Slušně jsem se tedy zeptala prodavačky, proč mají tedy v letáku jinou cenu. Nejdříve mě sprdla, že ona celý leták nezná nazpaměť, avšak vzápějí jej donesla. No zkrátka, slušně mi vysvětlila že v letáku je 30% sleva z původní ceny 129,- avšak oni mají původní cenu 159,- a proto cena vychází jinak. Docela mě zarazilo, když mě ujistila, že i tak se určitě vlezu do stovky. No já nejsem zrovna matematcký génius, ale tohle mi mozek nebral.Takže sem slušně poděkovala, otočila se a odešla.

111,- za rtěnku vážně není moc, ale naštval mě protivný přístup prodavačky a také klamání zákazníka, když schválně nalákají zákazníky na cenu zboží, která je posléze v reálu jiná.

Nakonec jsem však ráda, že jsem si ji nekoupila, jelikož jsem měla možnost ji vyzkoušet a rtěnka nevydržela ani dvě hodiny. Což je pro mě hoodně slabé. Ano sice jsem pila, ale když to srovnám s  Balm Stain od Revlonu, ten vydrží i šest hodin s pitím!

Žádné komentáře:

Okomentovat