středa 26. března 2014

Astor Liquid Eyeliner Stimulong




 Úžasné linky, které drží celý den. Nepraskají, nerozmazávají se a krásně se aplikují. Ze začátku jsem z nich měla docela strach, jelikož jsem nebyla žádný expert na linky, avšak s trochou cviku mi to už jde skoro samo a musím říct, že jen tak s nějakými linkami tak tenkou linku opravdu neudělám.  Jediným mínusem je jejich nepřátelský vztah s vodou. Jakmile ji jenom uvidí, zmizí jako pára nad hrncem. Což mi však zas tolik nevadí, jelikož se krásně odličují. Poprvé jsem je dostala jako dárek k řasence ze stejné řady, ale od té doby jsem je u nás nikde neviděla. Jsou to vážně super linky, takže jsem si je koupila znovu, avšak mi to dalo nějakou práci, než jsem je našla. Nakonec jsem je objevila až v rakouské drogerii BIPA.






Žádné komentáře:

Okomentovat