neděle 16. března 2014

Scandal Eyes od Rimmelu




Představuji vám mou současnou oblíbenou řasenku. Vyzkoušela jsem jich už opravdu hodně a ještě se mi nestalo, že by mi nějaká vyhovovala natolik, abych si ji koupila znovu. Až doteď. Takhle kráska si získala mé srdce, no nebo bych spíš měla říct řasy?






Kartáček mě sice nejdříve vyděsil svou velikostí, avšak časem jsem se s ním naučila zacházet natolik, aby mi nezanechával obtisky nad očima. (Jsem opravdu tele a každou(!) řasenkou se mi podaří natřít si i víčka.) Na jedné straně má štětinky kratší, na druhé delší, ale popravdě sama jsem si toho všimla až teď.

Řasy krásně pročeše, prodlouží i natočí, jenom s tím objemem to není zas tak žhavé, avšak řasenka neopadává ani nedělá šmouhy, takže co víc si přát?

Shrnuto a podtrženo tenhle zářivý "cestář" opravdu stojí za těch pár kaček. - cena je 169,- v DM a za 99,- v Tetě v akci.

Žádné komentáře:

Okomentovat