středa 19. března 2014

Sleek i-Divine in Ultra Matte V2




Paletku jsem objednávala z oficiálního eshopu, kde mi přišly ceny příhodnější - včetně tax a poštovného, avšak posléze jsem zjistila, že za cenu kolem 260,- se dá pořídit i u nás. Balíček mi došel asi dva týdny od objednání, ačkoliv byl poslán prioritní leteckou poštou - za což mimochodem Sleeku tleskám, jelikož v ČR nepošlete za 40,- ani cenné psaní do 500g (to vyjde na 41, ale chápete kam tím mířím ne?)



Paletka skrývá 12 krásných matných odstínů v celé barevné škále.


Orbit je mým oblíbencem jelikož je nejen krásně pigmentovaný ale také má krásnou petrolejovou barvu kterou já zkrátka můžu.

Ink je mým druhým oblíbencem. Ano, mám úchylku na modrou, neptejte se mě proč! Pigmentace je stejná jako u Orbitu.

Highness jsem popravdě použila poprvé na swatche, jelikož já zkrátka fialovou nenosím a jediná doba kdy jsem byla zatížena na fialovou bylo, když jsem měla monokla. Joo tehdy pro mě byly fialové stíny základ. xD Pigmentace je  slabší, avšak s bílým podkladem to zvládne :D

Noir je světlá černá (?) kterou lze zplodit hezkou linku. S pigmentací také není problém.

Dune, tělovka se žlutým nádechem, téměř nemožná zaznamenat, jelikož se tak moc shoduje s mým tónem pleti.

Pillow Talk je klasická bílá, která krásná křídová bílá.

Thunder, je neškodná šedá s obstojnou pigmentací.

Maple, odpovídá svému názvu a opravdu vypadá jako javorové listy na podzim, krásná tlumená vínová, možná až do cihlova.

Flesh, další tělovka, tentokrát s růžovým nádechem. Používám ji jako základ a při blendění.

Paper bag, klasická hnědá, hezká do záhybu nebo na obočí.

Villan je trochu podobná Maple, jenom je více do fialova.

Fern, joo Fern, krásná sytá barva kapradiny. Ideální pro divoženky a jiné víly.


Barvy jsou naneseny v jedné vrstvě, jelikož mě samou vždycky strašně matou odstíny stínů v tlustém nánosu.
Co se výdrže týká, rozhodně bez báze nedají celý den. avšak s pomocí báze nebo krémových stínů vydrží celý večer.

Jaký je můj závěr? Paletka si myslím docela i převyšuje kvalitou svou cenu a její využití je opravdu velké. Můžete s ní vykouzlit od nenápadných hnědých kouřovek přes jednoduchou modrou linku kolem řas až po senzační look lesní panny.  


Všimla jsem si, že se řeší popis krabičky .. já zřejmě patřím ke skupině Matts, ačkoliv někdo tam má prý napsané Matte.

1 komentář: