neděle 2. března 2014

Real Techniques - Expert face brush



Když jsem si na podzim pořídila svůj první make-up. ... Ano teprve v sedmnácti letech jsem začala používat něco více než jen řasenku a korektor. Ale k věci. Prostě jsem zjistila že potřebuju taky štětec. Mou jasnou volbou byl tenhle od Real Techniques. Objednávala jsem z iHerb.com  jelikož mi přijde že tam vyšel nejlépe a díky slevovému kódu (TFD809) , který vymazal čtyřdolarové poštovné, mě vyšel na pakatel - $8 => 160,- Kč. Došel asi za měsíc, ale tomu není divu, jelikož jsem ho objednávala před Vánoci.


Byla jsem na něj strašně natěšená a proto, když došel, nedočkavě jsem se jen snažila dostat z krabičky... po čtvrthodinovém zápasení s vrškem mi došlo že se otvírá na druhé straně. -_-
Musím říct, že to byla láska na první dotek. Je tak neuvěřitelně heboučký! Makeup se s ním nanáší jedna báseň. Neškrábe, nedělá šmouhy... Dá se s ním krásně nanést i tvářenka, bronzer nebo rozjasňovač pro něj také nejsou problémem.



Jediné co mě mrzí, je že mi z něj už vypadlo pár chloupků, avšak zato si můžu nejspíše sama, jelikož jsem ho při prvním mytí utopila a posléze nechala uschnout vzhůru štětinkami. Poté jsem si už dávala pozor, avšak při pořádném mytí vždycky štětinky samy nasáknou vodu až nahoru, takže přemýšlím nad tím, proč má ten štětec sebedestruktivní sklony.

Update: štětec přišel k rozumu a od té doby nepustil ani jednu štětinku. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat